DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan

  • masa pelepasan:2023-12-29 17:55:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:453
  • Penerangan pantas:

    Dasoguz,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pa

Kandungan artikel

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

DasoguzPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

JendoubaOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan



Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

indeks kualitiDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan



Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi,DasoguzSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVA, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Interpretasi dan pengamatanApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Keperlawanan mendarat tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pembuat pengubah jenis kering

DasoguzSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik,DasoguzPengatur tenggelam minyak, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

DasoguzMaklumat produk lain
  • GlivecsePemulihan semula bimbitKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

    GlivecsePemulihan semula bimbitKaedah penjimatan tenaga di beberapa kawasan

  • ToyonakaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis keringGloss

    ToyonakaPiawai untuk frekuensi kuasa menentang ujian tensi bagi pengubah jenis keringGloss

  • DongzhouTekanan hidraulik meja mengangkatApakah kebolehlaksanaannya

    DongzhouTekanan hidraulik meja mengangkatApakah kebolehlaksanaannya

  • DongzhouProdusi jambatan naikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

    DongzhouProdusi jambatan naikMusim kemuncak akan tiba, jalan menuju pemulihan tidak lancar

  • MiddleburgJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara memilih

    MiddleburgJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCara memilih

  • MiddleburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga untuk pembelia

    MiddleburgPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriLangkah berjaga-jaga untuk pembelia

  • MiddleburgPemulihan semula bimbitApa standard yang mesti dipenuhi

    MiddleburgPemulihan semula bimbitApa standard yang mesti dipenuhi

  • FukuyamaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    FukuyamaPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan memberi anda DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan oleh syarikat kami, perkhidmatan DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan. DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DasoguzKeperlawanan tanah pengubah distribusiSejarah pembangunan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!